• CLUBKAMPIOENSCHAP 2016 PROOI VOOR RONALD VAN AMERSFOORT EN BERT ARENDS

Op maandag 30 mei is het jaarlijkse clubkampioenschap gespeeld in de vaste speelzaal de Kei te Warnsveld.

Gerwin Stok zorgde voor de organisatie waarbij in 2 poules van 6 fanatiek werd gestreden om de titel.
    In poule 1 waren de spelers van team 1 en 2 ingedeeld aangevuld met onze ‘die hard’ Rob Former. In de andere poule waren de spelers van de overige teams ingedeeld waar gestreden werd om de John Nijhof bokaal.
    In poule 1 waren er geen verrassingen te noteren en dat resulteerde in de voorspelde finale tussen John Nijhof en Ronald van Amersfoort.
    Omdat de organisatie geen leeftijds coëfficiënt toegepast had moest de grand old man John zich toch gewonnen geven tegen het jonkie Ronald.
    In een spannende finale werd het uiteindelijk 3-2 voor Ronald.

In poule 2 speelde de finalisten Bert Arends en Joop van Laarhoven een al even spannende finale die toch enigszins verrassend werd gewonnen
    door Bert Arends. In deze categorie waren de leeftijdsverschillen binnen de grenzen waarbij
    aangetekend mag worden dat Bert wel een zeer puike prestatie afleverde met deze mooie overwinning en titel. Beide kampioenen van harte gefeliciteerd met jullie titel en prijs!